Tuesday mix

Cette belle photo de Weronica m'a inspiré de faire un Tuesday mix dans des tons blanc-noir-marron... (et le billet sur le designer que j...

Cette belle photo de Weronica m'a inspiré de faire un Tuesday mix dans des tons blanc-noir-marron... (et le billet sur le designer que j'ai rencontré la semaine dernière viendra demain... trop fatiguée pour écrire ce soir!).

Weronica's lovely photo inspired me to do a Tuesday mix in shades of white-black-brown... (and the post on the designer I met last week will come tomorrow... too tired to write tonight!).


You Might Also Like

11 commentaires

  1. j'aime bcp ce mix.. plein de stimulis... et un peu de chez toi!!

    ReplyDelete
  2. j'adore..c'est doux et trés inspirant!!! bonne journée!!!

    ReplyDelete
  3. Thank you!!!
    I have a new blog: skrinet-mitt.blogspot.com.

    Someone? distroyed skrinetmitt, so I had to make a new one....
    That`s life
    Sigrun

    ReplyDelete
  4. au top ce post!
    des tonnes d' inspiration,j' adore.
    bonne soirée *
    sophie

    ReplyDelete
  5. Glad you liked the mix!
    @Weronica: thank YOU!
    @Skrinet mitt: I changed the link, thanks for pointing out that the link didn't work!

    ReplyDelete
  6. Pfffiiouuuu, trop bien ces photos ... J'aime tout ! ;o)

    ReplyDelete
  7. great pictures, fantastic impressions

    ReplyDelete

Follow Us @soratemplates